Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/nekamosall/domains/nekamosalla.ir/public_html/libraries/Helper.php on line 409
نماز جمعه 23 شهریور 1397 - مصلی امام خمینی شهرستان نکا
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور
ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان نکا

اخبار مهم

  • نماز، تسلیم در برابر شگفتی عظمت و شکوه زیبایی خداست
  • پیامبر(ص) : علامت و نشانه ایمان نمازاست .
  • همانا نماز خواندن وسیله نزدیکی مؤمن به خداست .

نماز جمعه 23 شهریور 1397

1397-06-23

به برکت عاشورای حسینی، آمریکا، ​استکبار جهانی، عواملش و فتنه های آنها را مهار خواهیم کرد

نماز جمعه 23 شهریور 1397

به امامت حضرت آیت ا.. محمدی لائینی

فایل صوتی خطبه اول

 

فایل صوتی خطبه دوم

 

- - -

 

قاری : محمد حسین آشکاران

- - -

 

موذن : امیر رضا  لائینی

فایل صوتی اذان 

- - -

 

مجری قبل از خطبه ها : محمد محمدی

- - -

 

 مجری : علی عالمی نژاد

فایل صوتی مجری 

- - -

 

مداحی به مناسبت ایام محرم توسط مداح نوجوان : احمدرضا سورتیچی

فایل صوتی مداحی

- - -

 

پرچم متبرک حرم حضرت زینب(س)

- - -

 

اهدا سند افتخار جهت تامین هزینه خرید زمین و خشت طلا از طرف ستاد بازسازی عتبات عالیات

1 - حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مصیب رستمی 

2 - آقای حاج هادی اقاجانی (پدر بزرگوار شهید)

3 - آقای حاج غلامعلی دهقان

- - -

 

خطبه اول (متن کامل)

همه شما بزرگواران، عزاداران، برادران و خواهران نمازگزار داغدار در ماجرای غمبار مصیبت اهل بیت و خودم را به تقوای خدا سفارش و توصیه می کنم. باید گذشته های تاریخ را دید،​ درس و عبرت گرفت. بی تقوایی چه می کند. حادثه خسارت بار عاشورا که در این حادثه پاک ترین انسان ها کشته میشوند، ​به اسارت می روند،​ نتیجه بی تقوایی یک عده ای است. این بی تقوایی امروز هم اگر باشد دردسرآفرین است،​ مشکل ساز. دیروز هم مشکل ساز بود، ​فردا هم مشکل ساز. هر کجل بی تقوایی باشد دردسر ایجاد می کند. هر کجا تقوا باشد، راستی و صداقت است،​ وفا، ایثار، گذشت و فداکاری، ​عدالت، ​انصاف، ​حق مداری، ولایت مداری و ولایت محوری است. بنابراین همه ما باید از عبرت های چنین حوادثی حسن استفاده کنیم. خودمان را به تقوا مجهز کنیم و این بهترین سفارش همه بزرگان دین است.

در راستای بحث هفته های گذشته، در توضیح و بیان خطبه 210 نهج البلاغه  در رابطه با جعل احادیث و نشر سخنان دروغ از زبان پیغمبر و نسبت دادن حدیث ها و سخنان بی پایه و بی اساس نسبت به آن حضرت،​ در همین راستا امروز هم این نکته را می خواهیم عرض کنیم که این جعل احادیث، ​وضع احادیث، یک بخش آن مربوط میشود به منع حدیث. یعنی از یک طرف از همان زمان خلفا، ​خلیفه اول و خلیفه دوم، آمدند نقل احادیث پیغمبر را منع کردند. جلوگیری کردند. کسی نباید سخنان پیامبر را نقل کند. چرا؟ «حسبنا کتاب الله» همین قرآن ما را بس است و کفایت می کند. با شعار قرآن ما را بس است پس دیگر نیاز به این نیست که ما سنت پیغمبر، سخنان پیغمبر را میان خودمان مذاکره کنیم، ​رد و بدل کنیم و گفتگو کنیم. همه آنها ممنوع شده بود.

با ممنوع شدن نقل حدیث، اولا قرآن از پیوست روشنگرش جدا شد. پیوست روشنگر قرآن بیان نورانی پیغمبر است. خدای بزرگ فرمود «لتبین للناس ما نزّل الیهم» ما این قرآن را نازل می کنیم، ​تو باید این قرآن را برای مردم تبیین کنی،​ تفسیر کنی. قرآن نیاز به تبیین دارد،​ نیاز به تفسیر دارد. تبیین قرآن سخنان پیغمبر است. وقتی گفتند سخنان پیغمبر ممنوع، پس قرآن را از پیوست و ضمیمه اش که باید در کنارش باشد و تبیین و تفسیر کند، جدا کردند و قرآن شده تنها. قرآن تنها را هر کسی طبق سلیقه خودش معنا می کند و همین قرآن میشود گمراه کننده. «یضل به کثیرا و یهدی بهی کثیرا».

این منع حدیث زمینه میشود و زمینه شد برای اینکه هرکسی هر چیزی را به پیغمبر نسبت دهد و سخنان دروغ یواش یواش زمینه پیدا کند و زمینه شده برای اینکه انسان های پا و صاحبان فضایل، فراموش شوند و یک عده دیگر جایشان را بگیرند. چون معلوم نبود. اگر سخنان پیغمبر بود در دست و دهان انسانها، ​صحیحش،​ معلوم میشد که صاحبان فضایل کی ها هستند، ​مردم به چه کسانی باید مراجعه کنند. مرجع مردم چه کسانی باید باشند؟ صاحبان رذایل چه کسانی هستند؟ آن وقت رذایل و فضایل جای همدیگر را نمی گرفتند چون جلوی  سخنان پیغمبر را گرفتند و حدیث را منع کردند، زمینه شد برای اینکه یک سلسله دروغ ها بافته شود و براساس این دروغها صاحبان فضائل،​ جایشان به صاحبان رذایل داده شود و جایشان عوض شود. آنوقت کسانی که پیغمبر اینها را شجره ملعونه معرفی کرده بود، ​فرموده بود خلافت بر اینها حرام است، بنی امیه، بنی مروان، اینهایی که شجره ملونه بودند،​ اینها که نفوذیهای کفر در درون اسلام بودند، آن وقت اینها آمدند حکومت را گرفتند، خلافت را گرفتند، موقعیت را گرفتند، اهل بیتی که جای خلافت مال آنها بود، خلافت جایگاه آنها بود، اینها شدند مظلوم. اینها شدند خانه نشین. اینها مورد ظلم و نتیجه اش جریان عاشورا و جریان کربلا هست که اتفاق افتاد.

پس جریان عاشورا و کربلا، نتیجه دروغ هایی بوده که به پیغمبر نسبت داده شده و در دست و دهان مردم پخش کردند و زمینه‌ اش منع روایت احادیث پیغمبر و جدا کردن قرآن از ضمیمه اش که سنت باشد، سیره پیغمبر باشد.

در صورتی که قرآن سراسر فضایل اهل بیت است. معاویه به ابن عباس می گوید از فضایل علی صحبت نکن، می گوید شما می خواهید که من قرآن نخوانم؟ معاویه می گوید قرآن بخوان. ​از قرآن حرف نزنم؟ چرا از قرآن حرف بزن ولی از فضایل علی نگو. ابن عباس می گوید گفتم قرآن که همه اش فضایل علی است. گفت قرآن بخوان اما قرآن را تفسیر نکن. تو تفسیر نکن. بگذار دیگرانی که غلط تفسیر می کنند تفسیر کنند.

قرآن فضایل اهل بیت است و از جمله  سوره فجر که سوره امام حسین(ع) است و سفارش شده طبق بعضی روایات از امام صادق(ع) که در کتاب تفسیر البرهان علامه بحرانی است،​ که سوره فجر بخوانید، سوره فجر متعلق به امام حسین بخصوص آخرین آیه اش «یا ایتها النفس المطمئنه،​ارجعی الا ربک راضیة مرضیه ...» این نفس مطمئنه، مصداق بارزش آقا اباعبدالله الحسین است که علی رغم آن همه مصیبتها، آنچنان آرامش داشت، آنچنان در پیشگاه خدا خاضع بود، یک ذره ترس، تشویش،​التهاب، ​اضطراب، کم صبری، سبکی، خفت رفتار،​ خفت گفتار در آن آقا مشاهده نمیشد. نفس مطمئنه، سنگین، با اطمینان و با وقار. این آموزگار درس حرّیت و آزادی توانست از این شرایط تحمیل شده بر اهل بیت، از این تهدید بسیار بزرگ، یک فرصت تاریخی درخشان بیافریند به نام مکتب عاشورا که خیل انسانها و اقوام و جوامع، ​به برکت این برکت این مکتب،​ درس آزادی و آزادگی گرفتند و آموختند. مانند شهیدان ما، ​مانند ملتی مثل ملت بزرگوار ایران، ​انقلاب اسلامی درس آزادی بوده که از آقا اباعبدالله الحسین آموخته. اولین کسی که گواهینامه فارغ التحصیلی از مکتب آزادی آقا اباعبدالله الحین(ع) را در کربلا دریافت کرد حرّ بن یزید ریاحی بود. طبق آن نقل که حرّ اولین شهید باشد. آقا امام حسین آمده بر بالین حر و فرمود «انت حرّ کما سمتک امک، ​انت حرّ فی الدنیا و و فی الاخره» گواهینامه داده.‌ گواهینامه شفاهی، برای تاریخ مانده. امام حسین صاحب مکتب آزادی و آزادگی است،​ اولین گواهینامه اش تعلق گرفت به حرّ(ی) که اولین برخورد کننده با  امام حسین بوده و اولین سردار دشمن بود که جلوی امام حسین را گرفت. چقدر انسانها سرنوشت عجیب و غریبی دارند. اولین متخاصم در مقابل امام حسین، اولین گواهینامه فارغ التحصیلی از مکتب امام حسین و از زبان مبارک امام حسین. انت حرّ تو آزادی همانطور که مادرت اسمت را حر گذاشت. واقعا آزادی، ​در دنیا و آخرت. امروز هم به نام حر و هم به نام بچه های حضرت زینب نامیده شد. آقا با دستمال جراحت سر حرّ را بسته. هنوز رمق داشت حر و زنده بود. بچه های حضرت زینب، زینب و معرفت حضرت زینب. معرف پدر بچه های زینب،​عبدالله بن جعفر. نامه نوشت دو بچه های خودش را فرستاد که شما باید در کنار دایی تان باشید تا آخر. اگر بناست جنگی باشد باید یاری کنید تا شهادت. این بود که روز عاشورا این بچه ها هم آمدند از دایی جانشان اجازه گرفتند که بروند بجنگند و امامشان را یاری کنند. یک مقداری امام حسین تعارف کرده و اینها ناراحت شدند. پیش مادر آمدند مادر دوباره اینها را برگردانده. گفته بروید حتما از دایی جانتان اجازه بگیرید و بالاخره آقا امام حسین اجازه داده. هرکدامشان رفتند رجز خواندند جنگ کردند، چندین نفر را هم به هلاکت رساندند و بالاخره شهید شدند اما آقا امام حسین رفت و بدنهایشان را آورد به خیمه ولی زینب در این آوردن بچه های خودش بیرون نرفت و کمک نکرد. نه اولی، ​نه دومی. مادر باید برود و ببیند و کمک کند برادر خودش را. چرا؟ بعهدها عبدالله شوهرش سوال کرد چرا نرفتی بیرون برای کمک و آوردن بچه ها؟ گفت می ترسیدم چشم برادرم به چشم من بیفتد و خجالت بکشد. درود خدا به مادران شهید. خانواده های شهدای خودمان. پدر و مادر چهار شهید می روند خدمت امام و امام ماجرایشان را که میشوند گریه می کند. این خانواده می گوید ما چهار شهید دادیم که تو ناراحت نشوی. گریه تو برای ما سخت تر از شهادت چهار فرزند ماست. اینها از مکتب آقا اباعبدالله الحسین ،​از مکتب حضرت زینب آموختند. این زینب وقتی برادرش رفت حضرت علی اکبر را بیاورد زودتر از امام حسین رفت بالای جنازه علی اکبر. آنجا کمک کرد، انجا برادرش را تسلی داده، آنجا همراهی کرده اما این خواهر و برادر زمانی کنار جنازه علی اکبر، علی اکبر سراسر غرقه خون و بدن قطعه قطعه شده. واقعا امام حسین نیاز به تسلی خواهر داشت و درود به این خواهری که درک کرده شرایط را آقا امام حسین آنجا احساس تنهایی کرده. با اینکه هنوز اباالفضل بود،​ با اینکه هنوز قاسم و 15 نفر از جوانان بنی هاشم بودند. با اینکه یارانی بودند اما آنجا امام حسین احساس تنهایی کرد و فرمود پسرم تو رفتی، ​راحت شدی اما بابای خودت را تنها گذاشتی. لا حول ولا قوه الا بالله.

 

خطبه دوم (متن کامل)

خدای بزرگ در آیه 200 و آخرین آیه از سوره مبارکه آل عمران چهار دستور به ما داده: فرمودند ای اهل ایمان، صبر کنید. «و صابروا» باز هم صبر کنید «ورابطوا» ار مرزهای دین حمایت کنید، ​از مرزهای کشور اسلامی دفاع و حمایت کنید «واتقوالله» از خدا بترسید، تقوای خدا را پیشه کنید. «اصبروا» صبر کنید​. طبق بعضی تفاسیر،​«اصبروا» یعنی فردی. هر کسی به صورت فردی در سختی ها و مشکلات زندگی، در انجام واجبات، ​در ترک محرمات نیاز به صبر دارد. «صابروا» یعنی صبر جمعی. همه باید صبر کنند. صبرهای خودمان را به یکدیگر تکیه باید دهیم. به تعبیر علامه طباطبایی، صبر بنده و صبر شما، ​صبر شما و صبر بنده، ​از اتکاء صبرها به یکدیگر، یک فرآیند قوی تری از صبر و مقاومت در جامعه ایجاد میشود. این هم صبر جمعی «واربطوا». «رابطوا» دو معنا دارد. یک، از مرزهای کشور اسلامی، از مرزهای دین و معنویت و اخلاق،​ سیاست، عزت و شرف باید پاسداری و حمایت کرد. نباید نفوذیهای دشمن رخنه کنند و نفوذ کنند. معنای دوم اتصال به امام است «رابطوا مع الامام» با امام باید ارتباط برقرا کنید، ​پیوند و اتصال با امام باید داشته باشید «واتقوالله» تقوای خدا را هم داشته باشید.

بنابراین همه ما وظیفه داریم در زندگی باتقوا باشیم، اهل صبر باشیم، از مرزهای دین و مملکت دفاع کنیم و با اماممان ارتباط و اتصال درست برقرار کنیم و حمایت‌ کنیم.

ایام ماه محرم است. بنده خدمت همه شما تسلیت عرض می کنم. از زبان شما به محضر شریف آقا امام زمان عرض تسلیت دارم «یا بقیة الله آجرک الله فی مصیبة جدک». این مصیبت بزرگی که به عالم اسلام وارد شده، نتیجه این بوده که مردم امام خودشان را حمایت نکردند و بعدها البته به عواقب حمایت نکردن امامشان گرفتار هم شدند. همین مردم کوفه، همین مردم مدینه و مکه،​ بعد از علی،​ بعد از امام حسن، بعد از امام حسین، ​در زمان حجاج، در زمان مروان، در زمان عبدالملک، ​در زمان یزید، در زمان معاویه، ​بنی امیه، آنچنان فشار، ​اختناق، کشتار و ظلم نسبت به اینها انجام گرفته. چرا؟ چون امام و ولی شان را یاری نکردند. علی(ع) می فرماید (در کتاب شریف غررالحکم واژه نصر): هر کسی در زمانی که باید امام و ولی خود را حمایت کند،​ حمایت نکند و بخوابد، یک روزی زیر لگد و زیر دست و پا چکمه های دشمن بیدار خواهد شد.

یک روزی بیدار خواهد شد که زیر دست و پای دشمن قرار گرفته و دیگر آن بیدار شدن فایده هم ندارد و کار از کار گذشته. علی را از ما گرفتند. حسن را خانه نشین کردند، حسین را شهید کردند. حالا توابین، چهار هزار نفر، پشیمان شوند و در یک روز کشته شوند. چه می خواهند بکنند؟ دیگر حسین زنده نمیشود، علی زنده نمی شود. آن وقتی که هستند باید ما قدرشان را بدانیم. بنابراین باید وظیفه خودمان را در حمایت از امامان، ​امروز در حمایت از ولی امروزمان، دیروز درحمایت از امام بزرگوارمان،​اگر حمایت شما از امام راحل نبود، ​این انقلاب اسلامی متولد نمیشد، پیروز نمی شد. امروز اگر رهبری بزرگوار و حمایت شما از رهبر بزرگوار و ولی زمان نبود، ما در این چهار دهه بعد از انقلاب، در این سه دهه بعد از رحلت امام، از این پیچ های خطرناک،​ هیچگاه نمی توانستیم عبور کنیم.

بنی امیه با رفتارشان اسلام را وارونه جلوه دادند، بزرگترین آسیب را به اسلام زدند. اگر قیام امام حسین نبود،​ اسلام اموی جای اسلام واقعی را می گرفت و امروز کسی از اسلام واقعی خبردار نبود. یک قبیله نفوذی که در اصل سنخیتی با مسلمانها نداشتند، شجره ملعونه بودند بنی امیه، این قبیله نفوذی نفوذ کردند، قدرت را گرفتند و ببینید چه بلایی به سر جامعه اسلامی آوردند. این خطر نفوذی هاست. به تعبیر استاد شهید مطهری می فرماید گاهی سوال می کنند یا مطرح می کنند اینکه می گویند انقلاب فرزندان خودش را می خورد، این درست است؟ من می گویم نه، ​انقلاب بچه های خودش را نمی خورد. این غفلت مردم است که روزنه ای میشود،​ نفوذیهایی که جزء انقلاب و انقلابی ها نبودند، معتقد به  انقلاب و انقلابی ها نبودند، ​اینها نفوذ کنند، ​اینها وارد پست ها شوند، اینها پست ها را در اختیار بگیرند،​ آن وقت است که اینها فرزندان انقلاب را خانه نشین می کنند. فرزندان انقلاب را تار و مار می کنند. اینکه مقام معظم رهبری هشدار می دهد از نفوذ نفوذیها بخاطر همین است. پس بنابراین نفوذ نفوذیهای دشمن در طول تاریخ و ما هم بعد از انقلاب بلای زیادی سر ما آورده. از اینکه ملت بزرگوار ما، این انقلاب را به پیروزی رساندند و 40 سال پای این انقلاب ایستادند، ​نشان دهنده این است که ملت عزیز ما درس خوبی از ماجرای عاشورای حسینی گرفتند و از اینکه ملت بزرگوارمان در کنار رهبری ماندند و از رهبر جدا نشدند، ​با بصیرتشان، امام و رهبر را رها نکردند، نشان دهنده این است که ملت ما از ماجرای عاشورا عبرت خوبی هم گرفته. هم درس خوبی گرفته و هم عبرت خوبی گرفته.

بزرگترین انگیزه امام حسین (ع)، ذلت ستیزی و عزت گزینی بوده. اینکه ذلیل نشود، ​هیهات من الذله و تسلیم دشمن نشود. ذلت ستیزی و ذلت گریزی و عزت گزینی. اینکه عزت مومن باید حفظ شود. مومن نباید عزت خودش را از دست دهد. یک کشور با ایمان،​ عزت و شرف برای او از نان شب هم مهمتر است.

مقام معظم رهبری در چند مورد، با طرح 2030 یونکسو مخالفت کردند و خودشان فرمودند غیر از اشکال محتوایی که وجود دارد، غیر از این اصلا ما خودمان سندهای بالا دستی داریم چه دلیل داریم که برویم اسناد بیگانگان را بیاوریم. این همان نگاه عزت گزینی هست. چه دلیل دارد که برویم دنبال اینها. مگر ما سندهای تحول در آموزش و پرورش را خودمان ننوشتیم، مگر خودمان نداریم؟ ما قانون اساسی نداریم؟ ما چشم انداز بیست ساله مگر نداریم؟ چرا برویم دنبال آنها. غیر از اینکه اشکال محتوایی دارد.

اینکه مبارزه با FATF و اینکه این طرح ها را نباید توجه کنیم بخاطر همین است. یعنی ما با دست خودمان نباید زنجیر ذلت را به گردن خودمان بیندازیم.

آیت الله مکارم – خدا حفظ کند – چند روز قبل فرمودند شما که می گویید این طرح آمریکا، ​مبارزه با سرچشمه های مالی تروریسم است،​ اگر این را امضا کنیم، تعریف تروریسم از نظر ما با نظر آمریکا و غرب فرق می کند. آنکه آنها تروریست می دادند (با کسانی ما می دانیم فرق می کند). آنها سپاه قدس ما را تروریست می دانند. آنها حزب الله، انصار یمن، حشد الشعبی عراق را مصداق تروریست می دانند آن وقت ما با دست خودمان بیاییم بگوییم، ​بله، سرچشمه های طرح FATF آنها را امضا کنیم آنوقت می گویند حالا بفرمایید باید عمل کنید. چطور عمل کنیم؟ اینهایی که آنها تروریست می دانند را تحریم کنیم.

یکی از چیزهایی که با آن عزت انسان مومن و خانواده مومن حفظ میشود بوسیله آن، معیشت به اندازه و کافی است. اگر خانواده ها را براساس سیاستهای غلط اقتصادی دچار فقر کنیم، نیازمند کنیم، سفره های مردم را علی رغم شعاری که دادیم کوچکتر کنیم، مردم به اولیات زندگی خودشان نرسند، چگونه یک خانواده و یک جامعه فقیر، عزت خودشان را می توانند حفظ کنند. کسی که مجبور است دستش را دراز کند، عزتش حفظ میشود؟ نه، ​هیچ وقتی عزتش حفظ نمی شود. پس باید نظام اسلامی،​ حکومت اسلامی،​ به فکر اقتصاد و معیشت مردم باشد. واقعا این معیشت امروز با این وضعی که بوجود آمده، انصافا گران هست برای خانواده ها و خانواده ها را دچار آسیبهای روحی روانی، شرف، حیثیت، اینکه اینها نیازمند میشوند، اینکه اینها احساس حقارت می کنند. اینکه اینها بخاطر فقر، حیثیت و عزت خودشان را ممکن است خدای نخواسته از دست بدهند. اینها بزرگترین آسیب هست. بالاخره ما باید با همان درسی که از عاشورای حسین(ع) آموختیم و گرفتیم، باید با یزیدیان زمان مبارزه کنیم. امروز عزاداری سکولار انجام دادن خیانت به مکتب امام حسین است. اینکه امروز بیاییم عزاداری کنیم از انقلاب چیزی نگوییم، از سیاست چیزی نگوییم، از آمریکا و مرگ بر آمریکا و استکبار چیزی نگوییم. از یزید و شمر زمان و حسین زمان به تعبیر آیت الله مطهری، که یزید آن روز و شمر آن روز رفت، مردند، حسین آن روز هم شهید شده، شما باید ببینید یزیدیان امروز کی ها هستند؟ شمرهای امروز کی ها هستند؟ حسین های امروز کی ها هستند؟ اگر ما امروز را با دیروز پیوند نزنیم، مجالس ما اسمی از انقلاب و شهید و شهادت و امام و رهبر در آن برده نشود، یک عزاداری سکولار و خیانت به امام حسین(ع) است. امام حسین درسی داده که در هر زمان متناسب با آن زمان و مکان باید این درست پیاده شود «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» همه وظیفه داریم که عزاداریهای خودمان را در عین اینکه ماجرای کربلای حسین را باید بیان کنیم، روضه بخوانیم، ​اشک بریزیم، واقعیتهای تاریخ کربلا را بیان کنیم بدون تحریف. آن تحریفها و آن دروغ هایی که عده ای به پیغمبر نسبت داده بودند زمینه ای برای شهادت امام حسین(ع) شده بود ما این دروغ بافی ها را به مسائل کربلا نکشانیم و مسائل کربلا را دچار تحریف نکنیم. چیزهای دروغ نباید بگوییم. واقعیتهای تاریخ کربلا را باید نقل کنیم. اینها همه باید باشد، آیات بخوانیم، روایات بخوانیم، تفسیر،​اخلاق، ​همه اینها را باید بگوییم اما بالاخره باید گریزی هم از مسائل زمان خودمان داشته باشیم و وظایف امروز خودمان را هم باید بگوییم.

مقام معظم رهبری در دیدار چند روز قبلشان با رئیس جمهور روسیه از مهار آمریکا سخن گفتند. فرمودند باید ما آمریکا را مهار کنیم. ما می توانیم آمریکا را مهار کنیم. آنچه که در سوریه اتفاق افتاده مهار آمریکا بود وگرنه صهیونیستها و آمریکا طرح های خائنانه بسیار گسترده ای را داشتند. این نیروهای رزمنده اسلام بودند که مهار کردند. فرمودند آنچه که در سوریه اتفاق افتاد مهار آمریکا بود. چهل سال ایستادگی ملت ایران علی رغم خواست دشمن، فرمودند ما چهل برابر رشد کردیم، این مهار آمریکاست. پس بنابراین باید مستکبر امروز، یزید امروز را باید مهار کنیم و میشود مهار کرد و عاشورا یکی از بهترین وسیله و راهکارها برای مهار آمریکاست. برای مهار فتنه های آمریکاست. در فتنه 88 ببینید وقتی عاشورا آمده توهین به پرچم امام حسین و عزاداری امام حسین، مردم خونشان به جوش آمده و چطور بساط این فتنه ها را برچیدند. پس عاشورا می تواند بهترین مهارکننده آمریکا و سیاست آمریکا باشد. لهذا آنها با عاشورا مخالفند و دشمن هستند. با امام حسین مخالفند.

ما به دنیا اعلام می کنیم، به آمریکا اعلام می کنیم، به یزیدیان و شمرهای زمان اعلام می کنیم،​ما به برکت عاشورای حسینی، آمریکا، ​استکبار جهانی و عواملش و فتنه های آنها را مهار خواهیم کرد.

والسلام

 

نظر شما


Your Name Description

Your Email Description

Your Website Description

Your Comment Description

 
 
کاربر گرامی، وارد نمودن نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و آدرس وب‌سایت اختیاری می‌باشد.
 
حق کپی برداری © كلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت مصلی امام خمینی شهرستان نکا می باشد.
طراح و برنامه نویس بلال آرست